neděle 17. ledna 2016

Star Stable Online: WIP #01

Ahoj! Sice ještě není vydaný oficiální článek o blogu, ale jelikož tenhle článek píšu s předstihem a jako první, teprve se k němu dostanu. Nicméně, mezi jeden z mých nově "zkušebních" koníčků patří i tvoření v PTS (Paint Too Sai) a někdy i v samotném photoshopu, které směřuje k tomu, že v těchto programech i edituju. A protože jednou z nejlehčích her je na tohle právě hra Star Stable (více v budoucnu), moje volba byla jasná!



Pokud mám být zcela upřímný, není to moje první zkušenost s edity ze SSO, ale tohle je první edit, který se skutečně (ať kvůli blogu nebo ne) vážně pokusím dodělat. Je to sice trochu složitější kvůli tomu, že neznám přesně všechny anatomické rysy a tak, ale řekl bych, že jasný pokrok tam je vidět. 



První změny - 11. 1. 2015
(Vlevo - Původní fotka| Vpravo - Přetvořená)

Samotný edit jsem začal dělat právě tento den a celkový pokrok mi zabil snad jen pětačtyřicet minut mého volného času. Pro ty méně všímavé, je zvýrazněno a přepracováno obočí, změněné oči, zvýrazněný nos a tím jsem za večer končil, protože nutno dodat - s jedním okem se patlat půl hodiny a stále nebýt spokojen? Věřte mi, pár let života i hromadu nervů, vám to zničí. Ale i tak, na to, že jsou ty oči poměrně dobře udělané, jsem s výsledkem prvního dne docela spokojen. Tak uvidíme, co ty další.


Pokračování (16. 1. 2015)

Celkově to teď vypadá strašně divně, ale je vážně potřeba zdůraznit, že tohle není ani trochu dokončená verze obličeje. Je tam sice o hodně víc práce, ale zrovna tohle je souhrn pár hodin v několika různých dnech, takže... Nahodil jsem fasádu, protože to bílé čelo bylo otřesné, ale jelikož jsem ten byl unavený a především mě bolely oči, stínování obličeje si vyberu, jakmile k tomu znovu zasednu. Také jsem upravil oční linky, které ještě později maličko poupravím slabým štětcem, aby vypadaly přirozeněji (škoda, že nemám fotku toho, jak jsem je vytvářel, Mariana - dívka na obrázku, vypadala jako panda). A samozřejmě, kompletně jsem překopal tvar rtů. A možná i trochu zkopal, ehm. Budu se rozhodně snažit o to, aby ty rty neměly tak křivý tvar jako mají teď, čehož jsem si všiml až při nahrávání tohoto obrázku do galerie a poté samozřejmě i na přebarvení na nějakou jemnější barvu.


Nicméně, celé tohle mi zabralo +- okolo pěti hodin práce, což je na takový nepatrný pokrok prakticky neuvěřitelné, ale bohužel, je to tak. Jsem vážně zvědavý, kam se nakonec číslo vyšplhá, protože toho zbývá ještě tolik, že prakticky ani nevím, čím začít příště (kdybych ovšem pořád před očima neměl ty rty). 

Ale, tím už bych skončil tento článek, protože vám stejně nemám nic víc, co nabídnout, takže se mějte hezky a doufám, že se vám článek líbil!

Alex





Žádné komentáře:

Okomentovat